Dziwne objawy po upgrade Biosu

Autor: pioro_at_2com.pl
Data: Mon 23 Dec 2002 - 15:07:01 MET

Witam wszystkich.
Mam pewien problem. Przeprowadzilem upgrade biosu (plyta FIC VB-601). Wszystko
przebieglo OK (i nawet mojemu kotu nie udalo sie wywalic bezpiecznikow w
trakcie operacji :)). Po restarcie kompa system zaczol sie dziwnie zachowywac
tzn.
Zglasza sie karta grafiki, nastepnie bios, testuje pamiec i tyle...
wyskakuje czarny ekran i migajacy kursor...
Co ciekawe jak sie wylaczy kompa z sieci na dluzsza chwile to po odpaleniu jak
gdyby nigdy nic laduje windows po czym po krotkiej pracy sie zawiesza.
Wyglada to tak jakby chipset (lub cos innego) po nagrzaniu sie przestawal
pracowac. Zaznaczam ze procesor na pewno jest dobry. Z systemu wywalilem
wszystkie niepotrzebne gadzety (zostala tylko jedna kosc pamieci i karta
grafiki) i dalej to samo.
Czy ktos ma pojecie co to moze byc?
Pozdrawiam
Roman