Re: Jaki procesor PIII 1.4G czy Cel 1.4G (czyli wydajnośc/ceny)

Autor: pawel (pawelok123_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Dec 2002 - 14:45:13 MET

Użytkownik "Polbis" <polbis_at_go2.pl> napisał:

> Pytanie pod wzgledem samej wydajnosci jest chyba retoryczne (PIII 512k
> cache'u).

I tak i nie ;)

W czysto domowych zastosowaniach rożnica moze byc niewielka, tak jak napisal
"ggs" dopiero w "ciezkich" multimediach zarysowuje sie wieksza roznica...

Gdzies w sieci widzialem dokladne porownanie i testy obu - poszukaj
googlami.

>Natomiast jak wyglada porownanie wydajnosc/cena dla tych dwoch
> prockow: PIII 1.4G i Celeron 1.4G ?

Tutaj pytanie jest retoryczne, zdecydowanie Celeron.
Intel niestety caly czas trzyma zaporowe ceny na PIII, usilnie promujac P4.

Sam kilka tygodni temu stalem przed podobnym dylematem (przesiadka z PIII
800)
Ostatecznie kupilem C1,4 i ogolnie jestem bardzo zadowolony:)

Najlepsze zyczenia swiateczne!

--
Pozdrawiam
Pawel