GF3 Ti or GF4 MX440?

Autor: Bodżio (dzyndzel44_at_o2.pl)
Data: Mon 23 Dec 2002 - 14:39:38 MET

    Mam okazje kupic GeForce3 Ti200 za 400 PLN albo GeForce4 MX 440 Dream`a
za jakieś 360 PLN. Co wybrać? Narazie udało mi się dowiedzieć, że obydwie
karty mają podobną wydajność. Karta bedzie używana pod Duronem 700. Miałem
GF4 MX440 kilka godzin i rewelacji nie było. Może pod gorzszy procesor wziąć
kartę typu GF2 GTS albo ultra? A może właśnie z tego samego powodu Tegoż
właśnie GF3 Ti200?
    Sam nie mogę się zdecydować, porzebuję jakieś opini bardzo :) Dzięki.