Re: Monitor LG F700P - PROBLEM!!! prosze o pomoc.

Autor: Turms (adam007_at_nospam@box43.pl)
Data: Mon 23 Dec 2002 - 12:57:58 MET

"lukash " <lukash2_at_NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message
> Turms <adam007_at_nospam@box43.pl> napisał(a):
> poczytalem, rzeczywiscie chyba popelnilem blad kupujac ten model. nikt
> jednak nie zwracal dotychczas uwagi na "powyginana" prawa strone obrazu,
> moze jednak jest to jakis wadliwy egzemplarz?

na jednym egzemplarzu 775 widzialem tez "pofalowana" prawa strone obrazu.
znieksztalcenia boczne mozna probowac wyregulowac w serwisie... moze cos sie
uda. co do wadliwosci to jestem przekonany ze wszystko jest zgodne z
"normami"... LG sie popsulo jako firma.

> wkleslosc mi nie przeszkadza,

po pewnym czasie nie bedzie wkleslosci. złudzenie optyczne.

> gdybym jednak musial go wymienic na inny - co wybrac?

dowolny monitor tylko spelniajacy Twoje wymagania. potestuj dłuzej przed
zakupem.

pozdr
Turms