Re: Monitor 19" (iiyama vs samsung)

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Mon 23 Dec 2002 - 12:51:21 MET

In article <ahtd0vcgrkp0ruiunsvj8nkrqfsfsgjf12_at_4ax.com>, Bullzeye wrote:
> Jakze pieknego dnia Mon, 23 Dec 2002 08:20:38 +0000 (UTC), Paweł Paroń
><pawelp_at_freeland.lublin.pl> raczyl(a) napisac:

> A nie wiesz jak to jest np. z takim Komputronikiem? Maja wszystkie
> wymienione przeze mnie monitory a i ceny wygladaja dosc zachecajaco...

Nie wiem, zapytaj, akurat tym sklepem się nie interesowałem. Ja przed
zakupem monitora pytałem w wymienionych wyżej sklepach, dostałem odpowiedzi,
które najkrócej można streścić jako "bujaj się frajerze". Skutecznie mnie to
zniechęciło do zakupu czegokolwiek droższego niż skarpetki w tzw. sklepach
internetowych. Tym bardziej, że ceny niejednokrotnie były wyższe, niż w
zwykłych sklepach w Warszawie. Albo symbolicznie niższe, tak, że po dodaniu
kosztów przesyłki już wychodziło drożej.

Paweł