Re: GigaByt GA-7VA

Autor: Offca (offcaWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Dec 2002 - 01:50:45 MET

> Witam!! Jakie warunki musi spelnic sprzet aby mozna bylo wlaczyc w BOISie
> Top Performance?? Jak to wlaczam to mi nawet system nie startuje!! Mam 256
> DDR (333Mhz), jakis no-name!!Moze cos poradzicie!! aha, nie mam dzwieku z
> wbudowane dzwiekowki na plycie? Czy moze wplyw ma na to zainstalowany SB
> Live??
> Maderos.

Chodzi tu prawdopodobnie o to ze standardowo pamieci chodza na CAS 2,5-3-3
lub 2-3-3 natomiast opcja Top Performance zmienia to na 2,5-2-2 lub 2-2-2
(recznie mozna regulowac tylko pierwsza wartosc)...
Do takiego wniosku doszedlem po tym co Sandra wskazuje... (mam GA-7VRXP) ale
jesli sie myle to niech mnie ktos zjedzie :-)))
A wracajac do problemu to prawdopodobnie Twoje "no name'y" nie pojda na
takich ustawieniach... :-) Wsadz jakies markowe pamieci (chodzace na CAS 2)
i sprawdz czy wtedy komp pojdzie...

pozdroofka
Offca