Monitor się nie wyłącza

Autor: Krzysztof Trybowski (trybowski_at_bezsmieci.gazeta.pl)
Data: Mon 23 Dec 2002 - 01:08:53 MET

Hej,

Od jakiegoś czasu pojawił się u mnie dziwny objaw: po wyłączeniu komputera
czy też wygaszeniu monitora, ten ostatni nie wyłącza się, lecz pojawia się
komunikat "no signal". Gdzie szukać usterki? Tzn. nie mam zamiaru grzebać w
monitorze, bo jest na gwarancji, a ja nie jestem elektronikiem, ale zanim
zawiozę go do serwisu chciałbym przynajmniej mieć ogląd sytuacji. Poza tym
monitor działa normalnie. Monitor to Hyundai ImageQuest Q910.

Pozdrawiam, spokojnych świąt i wesołego nowego roku!

--
trybowski