Re: Czego sie teraz uzywa jako pamieci bardzo masowej?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 23 Dec 2002 - 00:42:41 MET

On Sun, 22 Dec 2002 18:18:00 +0100, "Zennon" <zennon_at_kki.net.pl>
wrote:

>Użytkownik Remigiusz Kaniuk <remek_at_acn.waw.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:au4nio$2b3o$1_at_foka.acn.pl...
>uzywa
>bardzo

>To by wychodzilo jakies 500 CD rocznie. Troche duzo miejsca by zajelo.

Do masowej archiwizacji wbrew pozorom nadal uzywa sie tasmy
magnetycznej... A codziennie to nie masz powodow archiwizowac
wszystkiego - w dobrze zarzadzanym systemie latwo wydzielic czesc
ktora zmienia sie niezbyt czesto (kiedy zmieniasz istotnie
konfiguracje czy oprogramowanie dodajesz) i czesc gronadzaca wyniki
pracy. Pierwsza archiwizujesz jedynie przy dokonywaniu zmian, druga
archiwizujesz przyrostowo.
Jesli dzienny przyrost danych to 1GB to dla przecietnego streamera
pryszcz. A jak koniecznie nie chcesz tasmy to moze DVD-RW?

--
Darek