Re: dobra, niedroga obudowa

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 22 Dec 2002 - 23:29:29 MET

Piotr Klimek wrote:

> Hmmm, mam juz druga obudowe tej firmy i nie narzekam.

Moze masz male wymagania i nigdy nie widzlaes dobrej budy z porzadnym
zasilaczem :)

> dobrze rozplanowana w srodku, nie mam problemow z wibracjami,
> zasilacz jest cichy i pracuje stabilnie.

Daj mu jakis troche mocniejszy sprzet to zoabczysz jaki jest stabilny ;)

> moze trafily mi sie po prostu dwa z rzedu udane egzemplarze.

Cieszko sprecyzowac co mozna nazwac udanym egzeplarzem w przypadku
obudowy za 120zl. Zasilacz zawsze bedzie kispki bo to typowa biurowka,
blachy za cienkie i latwo sie pokaleczyc, ergonomia zdecydowanie kiespka
:/

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Mentality