Re: Jak podlaczyc sledz USB

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Sun 22 Dec 2002 - 22:45:40 MET

jancio22_at_wp.pl (jancio22) wrote in

> Chcialbym kupic kamerke internetowa ale mam dylemat poniewaz musze
> sobie zlaczyc port USB z plyta glowna. Mam wejscie 5x2 pin, plyta
> glowna marki LuckyStar (smiga na starym Super socket 7, amd k6-2
> 500mhz) ale niewiem jaki typ kabla kupic (nie kapuje o co chodzi z tym
> - typA , typ zenski itp), oraz jak to cacko podlaczyc (czy jest
> roznica pomiedzy tym jak wsadze wtyczke gora do dolu czy dolem do gory
>:) ?)
>
> Bede wdzieczny za wyczerpujace informacje ale zadowole sie kazda :). Z
> gory dzieki

czerwonymi do jedynki , jak podepniesz zle to ci sie spali ta kamera, jak sie
boisz to zapraszam na gielde stoisko 299 z plyta albo ksiaszeczka od plyty to ci
sprzedam sledzia i narysuje jak podpiac :P

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30 :P