Re: ECS k7s5a i sterowniki

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Sun 22 Dec 2002 - 20:37:15 MET

Użytkownik "Maciej Szadowski" <
> DMA jest wlaczone, dysk jest zdefragmentowany. Wiem, ze jest taki
sterownik
> i ja mam go zainstalowanego na moim kompie i wszystko chodzi ok, a na
> komputerze ojca sterownik jest Microsoftu i pliki kopiuje duzo dluzej.
ale instalowales SISAGP driver?(bo tam ten sterownik jest )
jesli tak ,to rozpakuj go i zobacz czy w katalogu SISfiles sa pliki
"install' i "dma98" (to do systemu win9x_)
w sterowniku SISagp 1.09 jest taki katalog (jest tez katalog win2k_XP)
SISAGP 1.12 jest juz "mulitisystemowy" i nie ma podzialu (katalogow) na XP i
WIn9x

Blesso