Re: problem z instalacją win

Autor: Maciej Szadowski (szadowski_m_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Dec 2002 - 20:12:17 MET

Użytkownik "M" <ms-salt_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> zrobilam dokladnie wszystko tak jak mówisz, i po setupie nie włącza się
> istalacja,
> nie wiem w czym tkwi błąd
>
> --
Witam, mam chyba identyczny problem. Czysty dysk, zalozone i sformatowane
partycje, ustawiona aktywna partycja, e:\setup i ... wisi, czarny ekran. Nie
mam pojecia co jest nie tak, XP instaluje sie bezproblemowo. Podejrzewam
konfiguracje komputera. mam Athlona XP 1800+, plyta ECS K7S5A, dysk Seagate
U6 40GB, 256 SDRAM. Napisz jaki Ty masz komputer to moze bedziemy wiedziec
co powoduje konflikt.

szadowski_m_at_poczta.onet.pl