Ultra66 Bios -co to jest?

Autor: kbl (kbl_at_hoga.pl)
Data: Sun 22 Dec 2002 - 19:04:05 MET

System sie wiesza po : Verifing pool data...nastepuje req: insert
system disk.
po starcie z dyskietki startowej mam komunikaty ze dysk C nie ma
odpowiedniej partycji Fat i cos tam ...
Co sie moglo stac? System prawie drzemal, gdy go chcialem wylaczyc cos
stale piszczalo musialem zrobic reset i stalo sie .
Mozna to uratowac? czy to moze byc jakis wirus?
Prosze o pomoc,dziekuje za podpowiedzi.

Na szczescie udalo sie system uruchomic -przelozylem kabelki twardego
dysku :)
ale nadal przy starcie po detecting z biosa mam komunikat ze Ultra 66
Bios nie moze zostac zaladowany .Czy jakos tak.
Co to moze byc? Czy bios moze zostac skasowany czesciowo?
System (W-980) w tej chwili pracuje stabilnie i jest ok przy starcie.
Prosze o podpowiedzi .Dziekuje.