Terratec DMX Xfire 1024 - problem

Autor: SASZKiN (pp_ciach_to_at_mp3.pl)
Data: Sun 22 Dec 2002 - 10:47:57 MET

Witam,

Zanabyłem drogą kupna te kartę i jest problem.
Po instalacji sterowników ze strony Terrateca karta powoduje zwis kompa po
około jednosekundowym np. odtworzeniu utworu w Winampie. Tak samo regulacja
głośności z ikonki w trayu powoduje zwis.
Nie wiem co to może być. Wcześniej w kompie była Yamaha YMF724 - Atrend.
System to Windows 2000 - może tu jest jakiś problem... W sumie zauważyłem
dziwne zjawisko z terratec'iem i moja karta sieciową (DLink DE-528 na
Realteku 8029).
Czyżby jednak terratec jakiś konfliktowy był? Bo jak wyciągnąłem karte to
sieciówka zaczęła działać dobrze.
Póki co teraz wsadziłem SB Live 1024, który też mam na stanie :) i szukam
rozwiązania problemu.
Sprzet to: Athlon 1.0, MSI KT7 Turbo, 384 MB SDRAM, reszta nieistotna.

--
pozdrawiam,
Pawel P.