Problem z karta graf.

Autor: Mgaloch (respio_at_tlen.pl)
Data: Sun 22 Dec 2002 - 03:41:43 MET

Witam,
Mam nastepujacy problem:
Jest sobie karta ATI 3D Rage II+DVD, 4MB, PCI. Kiedy wkladam ja do komputera z
plyta glowna Soltek DRV5 obraz jest w porzadku - bardzo dobra jakosc, jak na
karte ATI przystalo. Tymczasem gdy wloze ja do starszego komputera (plyta FIC

L-601 na intel'u 440LX) daje sie zauwazyc "poruszajace sie fale" na ekranie.

Ich czestotliwosc jest tym wieksza, im zwiekszam czestotliwosc odswiezania
monitora - w optymalnej 85HZ widoczne sa bardzo wyraznie i naprawde irytuja. W
obu przypadkach monitor ten sam. Co moze byc nie tak? Pomozcie prosze - z gory
dziekuje.

Pozdrawiam,

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl