Re: GF2 MX400 64Mb - ile MHz?

Autor: Indiano (spiryt2_at_tlen.pl)
Data: Sat 21 Dec 2002 - 23:09:34 MET

> Moja ma radiator raczej mały (żeby nie powiedzieć malutki), ale mocno się
> nie grzeje.

Proponuje abys zagladnal pod ten radiator. Moze sie okazac ze tam nie ma
praktycznie pasty przewodzacej i dlatego ledwo co sie grzeje. Wtedy przy
podkrecaniu masz duze szanse, ze mu sie cos stanie. Ja u siebie posmarowalem
caly chip bialym silikonem H. Lepiej zrob u siebie tak samo.
A propo karty. kto jest producentem twojego egzemplarza ?

> Narazie testowałem ją przy 235/166 i chodziła dobrze. Zobaczę, ile jeszcze
> się da.

No to calkiem przyzwoicie. Dojechales narazie do oficjalnej specyfikacji
mx400 :). U mnie jest chwilowo 150MHz - pamiec. Moze bede probowal wyzej,
ale bez krecenia core - temp.

Pozdrawiam
 Radek