Re: GF2 MX400 64Mb - ile MHz?

Autor: Indiano (spiryt2_at_tlen.pl)
Data: Sat 21 Dec 2002 - 19:19:42 MET

> Specykikacje na róznych stronach www pokazują, że rdzeń 200, a pamięć 166.
> Moja ma tym czasem domyślnie 200/143.
> Co jest grane?
> Do ilu można ją (pamięć i rdzeń) podkręcić, bo sam już nie wiem, co z tą
> pamięcią.

Mam na swojej podobnie 200/143. Producent to Galaxy - made in china :), nie
usa (stamtad sie wywodzi). Moja grzeje sie jak cholera, nie mozna jej
dotknac, choc radiator dosc duzy. Po niedzieli bede szukal jakiegos
wiatraka. Kosci pamieci to jakies Elite albo inne wynalazki ( Producent i
czas dostepu pamieci jest wazny, poniewaz od tego zalezy jak bardzo da sie
je podkrecic). W sumie az tak bardzo mi to nie przeszkadza, bo kupilem ja
tylko po to aby zastapic nia maja stara Vante. Niestety fundusze nie
pozwolily na nic wiecej niz niecale 200zl :(. Co do radiatora. To jest dosc
duzy i o dziwo caloscia dolegal do chipu na karcie. Nawet na paste
termoprzewodzaca producent nie pozalowal ! Jakies 90% chipu bylo nia
posmarowane. Rzadko sie to zdarza.
Wracajac do podkrecania. Sciagnij sobie Jakiegos benchmarka, do tego power
strip'a albo nvtweak i zacznij zabawe z podkrecaniem. Kilka Mhz w gore i
testy. Jak pamiec nie bedzie wytrzymywala, to pokaza ci sie smieci albo inne
przeklamania lub poprostu karta sie powiesi.

Pozdrawiam
 Radek