Przejściówka do VOODOO 2!!! Pomocy

Autor: wylliams_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 21 Dec 2002 - 18:09:03 MET

Pomóżcie mi prosze bo mam taką dziwną kartę voodoo 2 która ma wyjście na
monitor inne jak zwykle. Jest ono takie jak wyjscie midi na kartach dzwiekowych
15 pinowe zenskie. Mam przejsciowke ale ona niestety mi sie rozwalila i musze
ja polutowac. I tu jest problem nie wiem jaki jest schemat lutowania kabelków.
Próbowałem skorzystać ze schematu miedzy VGA i Macintosch(tez wyglada jak midi
15 pin female) ale nic nie dziala. Moze ma ktos taka karte jak ja i mi pomoze?
Moze ma ktos taka przejsciowke? Podajcie mi schemat lutowania. Prosze!!!
PoMOCY!!