Re: dostalem tuner tv - kilka pytan

Autor: Bogdan C. (sp8alc_at_wp.pl)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 23:17:18 MET

On 19 Dec 2002 19:50:38 +0100, ymoobis_at_poczta.onet.pl wrote:

>Czesc
>Dostalem dzisiaj tuner tv PixelView Play TV HD RC/FM NICAM i w zwiazku z tym
>mam do Was pare pytan.
>- jakiego softu uzywac do jego obslugi, bo slyszalem ze ten dostarczony na
>plytce jest do niczego w porownaniu z jakimis innymi programami. Nie chodzi mi
>tylko o sofcik do zrzucania filmow na dysk, ale tak ogolnie do obslugi tego
>tunerka
>- czy jest mozliwe wyeliminowanie migajacego paska na dole ekranu (zwykle ma
>kolor zielony)??? przeszkadza to zwlaszcza przy pelnoekranowym ogladaniu tv
> [...]

Zacznik od programow JTV oraz DScaler - nie wymagaja zadnych
sterownikow.
Ja tez na tym zakonczylem - BorgTV moze sprawic Ci duze problemy co
Cie zniecheci.
A jak bedziesz chcial uzywac programow do zapisywania video/audio
do pliku avi (VirtualDub lub podobne) to dopiero wtedy beda Ci
potrzebne sterowniki.