Płyta ECS P4S5A z dźwiękiem na pokładzie - dziwne trzaski......

Autor: Mariusz G (mariusz78_at_tenbit.pl)
Data: Sat 21 Dec 2002 - 17:26:46 MET

Witam

sprzęt:
Płyta ECS P4S5A z LANem i dzwiekiem AC'97 na pokładzie

Oprogramowanie
Windows XP

Problem:
w trakcie odtwarzania muzyki bądź grania w gry w głosnikach słychać
denerwujące trzaski, co ciekawe, jeśli oglądam film w divx to takich
trzasków nie ma, podobnie jesli odtwarzam płytke CD w aplikacji dostarczonej
ze sprzętem to wszystko jest ok. natomiast jesli odtwarzam plytke w
WindowsMediaPlayer to pojawiaja sie trzaski. Co dziwniejsze - trzaski są tak
długo jak wWMPlayerze mam aktywne okno Teraz Odtwarzane, jesli to zmienie
np. na Przewodnik multimedialny, trzaski znikają.

Co zrobilem:
- proba na róznych glosnikach - tak samo
- karta dźwiekowa ma konflikt przerwań z modem, odinstalowalem modem,
konfilkt zniknal ale problem pozostal
- przeinstalowywalem karte muzyczna - problem pozostal

mówiąc szczerze to nie mam juz pomyslow co dalej.... co radzicie, co moze
powodowac tego typu problemy??

TIA
czester