Re: sprzed dla domu i CADa

Autor: Pollux (spam_at_nopasaran.com)
Data: Sat 21 Dec 2002 - 02:55:39 MET

Użytkownik "Slimor" <slimor_at_poczta.onet.pl
> napisał w wiadomości news:au0213$7eb$1_at_foka.acn.pl...

Jeśłi chodzi o CAD'a - żadnych AMDków, tym bardziej
chipsetów VIA. Będzie chodził ??? tak, syrenki i trabanty też
jeżdzą, sa tanie ponadto.

Najlepszy będzie któryś z PIV i solidna płytka z i845
Na kłopoty - polecam AMD, tzn. jeśli chcesz mieć
dziwne problemy z kompatybilnoscią zaoszczędziwszy
parę setek. TANIE KOMPUTERY SĄ DROGIE, a ja
jestem za biedny na tanie niedogotowane produkty.
Niestety, nic lepszego nad specyfikacje Intela
na razie nie ma, to co robi AMD j nie jest dla mnie.

Pollux

PS. Nie podejmę żadnej dyskusji o "wyższości"
Moje doświadczenie mi wystarczy. Przepraszam.
Wesołego Merego Christmasu