Re: Niechcące "podkrecenie" AMD

Autor: Doggie (NOSPAMdoggie_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Dec 2002 - 00:55:58 MET

> Kurna sobie narobiłem. Pomyliłem komputery, myśląc że mam do czynienia z
AMD
> 1,6+ na płycie ECS, zmieniłem taktowanie w BIOSze 100MHz/100MHz (czasami
> bios sam opadał mi do tych ustawień na prockach 1,6+ !!!) na 133MHz/133MHz
> ........ komp ani drgnie. Zasilacz startuje i głucho wszędzie.
> Potem zorientowałem się, że to komputer z procesorem AMD 1,1 MHz. Żadnego
> napięcia nie ruszałem, przegrać się nie przegrzał bo ..... nie odpalił.
> Jak dostać się do biosa i odhibernować procesor ? Bo chyba nie padł sobie?
> Konfiguracja: ECS K7S5A, Athlon 1100, 128 DDR, bios fabryczny, nic nie
> [...]

Witam !
U mnie w ASUSie jest cosik takiego ze jak nie odpali sie komp (po tym jak
namieszasz w biosie) to wlaczasz kompa jeszcze raz i bios przechodzi do
ustawien AUTO. Lecz pewnie tego probowales... otworz obudowe kompa i
poszukaj jakiejs zwroki do wyczyszczenia BIOSu (clrcmos, clear, clearcmos),
w instrukcji tez powinno pisac, jak nie znajdziesz to szukaj kolo bateryjki,
albo kolo chipa z biosem. W ostatecznosci wyciagnij baterie i poczekaj pare
minut potem wloz ja zpowrotem i odpal kompa.
No gdyby to nie pomoglo to wloz do tego kompa co sie nie odpala ten szybszy
procesor - zmien ustawienia i wloz znowu ten stary procek ;P
Pozdrawiam
    Doggie