Re: typoszereg Radeonow

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 23:31:57 MET

Na www.benchmark.pl jest chyba jakos zestawienie.

> w tej chwili Ati zupelnie juz chyba zeszla na psy wypuszczajac
> dziesiatki wersji chipsetow 9000, 9000Pro, 9500, 9700,

Trollujesz czy przeszkadza Ci to, ze producent chce byc konkurencyjny na
wolnym rynku?

> a z tego co wiem, nie obowiazuje juz zasada ze "wyzszy numer to
> mocniejszy chipset"

A jakie to ma znaczenie? Zreszta to zaczela nVidia juz kwala czasu tem z
seria GF2 MXxxx. Jak dal mnie karta moze nawet sie nazywac "shit on a
wall" byly by oferowala dobra jakosc obrazu, wydajnosc, obslugiwala jak
nawieksza ilsoc efektow oraz kosztowala ok 600zl :)

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Mentality