problem z video in na MSI gf3 Ti200 i WinXp

Autor: Sphinxozo (sphinxozo_at_hotmail.com)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 18:57:26 MET

Mam problem z videoin pod winXP sterownik capture nie startuje, w
manadzeze urzadzen mam ze urzadzenie nie dziala prawidlowo, sterowniki
rozne probowalem, najnowsze z nvidi, oraz 30.XX z tvint.
Nie mam problemu w WinMe ta sama karta ten sam komp i wszystko chula.
Moze ktos cos pomoze wymyslic, po reinstalacji winxp dalej to samo

marcin