Re: Dobrej jakosci TV-OUT - na jakiej karcie?

Autor: GR_at_dek
Data: Fri 20 Dec 2002 - 17:05:28 MET

własnej

> No wlasnie teraz mam jakiegos niefirmowego gforca i obraz jest z niego do
> d..
> Zastanowie sie nad tym Ati
> Dzieki za odpowiedzi!

Częstą przyczyną złej jakości obrazy jest nędznej jakości przejściówka z
S-Vhs na chinch (zwykłe wideo) lub zły kabel łączący kartę z TV.
Odnośnie przejściówki można znaleść odpowiednie schematy na stronach
elektonicznych (szukać w Google).
Przejściówki dołączone do kart nadają się na śmietnik!!!!!