Problem? z monitorem

Autor: jurapolska_at_interia.pl
Data: Fri 20 Dec 2002 - 16:08:01 MET

Witam

Kupiłem wczoraj monitor NEC V730 i mam następujęcy problem :
jest dość wyraźnie widoczna maska(chyba?) tzn. widać krótkie, poniżej 1mm
pionowe lini. Jest to raczej uciążliwe i nie wiem jak sobie z tym poradzić -
regulacja kontrastem/jasnością pomaga ale obraz jest zbyt jaskrawy.
Monitor pracuje w 1024/768 odśw. 85Hz na Radeonie 7000/ Win XP Prof
Czy do takiego stanu należy się przyzwyczajć, czy może reklamować sprzęt.

Pozdr
Michał
http://jurapolska.com