VIA Latency Patch dla KT400?

Autor: Marcin (marcin_at_isoft.pl)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 13:02:36 MET

Witam serdecznie

Mam powszechnie znany problem z chipsetem VIA i SB Live - mianowicie
zaklocenia w odtwarzaniu dzwieku przy duzym obciazeniu magistrali PCI. Wiem
ze mozna probowac to rozwiazac uzywajac VIA Latency Patch, jednak u mnie nie
daje on spodziewanych efektow. Mam plyte Gigabyte GA-7VAX z chipsetem KT400,
natomiast patch jest przeznaczony prawdopodobnie dla chipsetow starszych.
Czy jest moze jakas nowsza jego wersja od powszechnie dostepnej 0.19 i jesli
tak, to bardzo prosze o jej namiary.

Pozdrowienia
Marcin