Re: D U R O N

Autor: AnUbIs (amulet_at_interia.pl)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 12:52:48 MET

Użytkownik "llus" <llus_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Co lepiej kupić procesor czy ramy a mam Duron 800 i 128 ram ddr 266.
Zależy
> mi by grać
>
> --
> Pozdrowienia LLus (Łukasz)
> 11 11 11 11 111111
> 11 11 11 11 111
> 11111 11111 111111 111111

Nie sprecyzowalespytania...

Nie wiem jaka masz karte ale sadze ze ze wzgl. na slaby procesor masz cos z
tamtej epoki..nie wiem ile masz pieniedzy ale mysle ze ok 350-400 zl bo ram
jest drogi a Ty masz DDr i chcesz jeszcze powiekszyc.
Jesli chcesz grac to radzil bym Ci podkrecic Durona ile sie da ... a za
pieniadze kupic Radeon 8500Le lub Geforce 4 4200Ti.
Wzrost fps i punktow w 3Dmark bedzie bardziej znaczacy anizeli gdy bys
wymienil procesor lub ram.
Ja mam Durona 1Ghz troszke podkrecony i tez mialem dylemat ale kupilem Radka
8500 i moge znow grac nawet w bardzo wymagajace gierki :)