Re: AMD - wybor plyty

Autor: Marcin (marcin_at_isoft.pl)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 12:39:43 MET

> W twojej sytuacji szukaj plyty na VIA KT266A (to A jest wazne) - jak
> znajdziesz w odpowiedniej cenie to Suttle AK31.2 np. Innym rozwiazaniem
jest
> szukanie plyty na AMD761 np. Gigabyte GA-7DXE

Z drugiej strony mam plyte na VIA (GA 7VAX) i Athlona 1800+. Jesli chodzi o
obsluge samego procka to spoko. Ale VIA, przynajmniej wersja chipsetu na
mojej plycie, ma wielkie problemy z obsluga magistrali PCI przy wspolpracy z
niesfornymi kartami - zwlaszcza wszelkie (po)twory Creative'a. I z tego co
wiem bynajmniej nie jestem w tym klopocie osamotniony.

Tak wiec jesli chcialbys sobie kupic do tego wszystkiego SB Live'a albo
Audigy to radze zapomniec o VIA - oszczedzisz mase nerwow. Ja niestety sie w
to wpakowalem i zadne wynalazki typu PCI Latency Patch nie pomagaja mojemu
systemowi stabilnie odtwarzac dzwieku.

Pozdrowienia
Marcin