AVER TVPhone

Autor: Radosław Strugalski (radeks_at_man.poznan.pl)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 12:32:45 MET

Jeszcze jedna rzecz.

Czy udalo sie komus ostatnio zainstalowac ta karte pod
Win98SE tak aby mozliwa byla wspolpraca z VirtualDub'em?

To bydle ma jedne z najgorszych sterownikow jakie widzialem.
CHodziac kiedy udalo mi sie raz ja zmusic do pracy.

Sa stery AVERa TVP136, wersja nie zmieniana od lat, oraz
niezalezny projekt uniwersalnych sterow do wszystkich
kart opartych na Bt848. Te pierwsze sie instaluja ale nie
ma wprolpracy z VirtualDub'em. Zas drugi tez idzie zainstalowac,
ale nie mozna ustawic wejscia TV w tryb Video-In.

W systemie nie widac takich uzadzenien jak Crossbar i Tuner. Jest
tylko Capture Device. Bez Crossbara nie mozna przelaczac wejsc.

Pod Win2K sterowniki Bt848 chodza swietnie, i sa widoczne wyzej
wymienione urzadzenia na liscie sprzetu. Pod Win98SE nie sa.

Pytanie: Jak zainstalowac Crossbar i Tuner w Win98SE.
A moze to nie jest konieczne? W takim razie jak zmusic ta drewniana
karte do wspolpracy z VirtualDubem?

Moze jest jeszcze ktos kto uzywa tego sprzetu. Bardzo bylbym
wdzieczny za kontakt.

Pozdrawiam, Rad.