Pilne...Znowu te nieszczesne TVout

Autor: deliver (tomekwr_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 10:18:57 MET

Witam wszystkich i o pomoc proszę...

    Jest sprawa taka... Mam dwie karty z tv-out, jedna to ati radeon ve
druga to geforce 2 mx400 i teraz:
wkladam ati do kompa podpinam tylko tv i zglasza mi sie wszystko na tv,
bios, dos, instalka windows w koncu drivery. Wszystko gra. Niestety karta
jest pozyczona od kumpla i trzeba oddac ;-)
    Natomiast biore swojego bee...forca, wkladam do komputera, tak jak
poprzednio ATI, podpinam tylko tv i znowu zglasza sie bios na ekranie tv,
instaluje system narazie wszystko tak jak na ati, laduje drivery do karty
graficznej i po restarcie na chwile pojawia sie kursor na pulpicie po czym
robi sie rozowy ekran i nic nie mozna zrobic. Jedyne co to na slepo wcisnac
alt+f4 i enter ;-)
Jak podepne monitor to bios i start systemu widze na monitorze a dalej
pieknie przelacza na tv jak odlacze monitor to restart konczy sie rozowym
ekranem.
    Niestety padl mi monitor i jak nie uda mi sie tego odpalic tylko na tv
to zostane bez komputera na swieta. Monitor tez przytachalem od kumpla i
musze mu dzis wieczorem oddac...
Slowem potrzebuje miec mozliwosc korzystania z komputera majac podlaczony
tylko telewizor, bez monitora. Niestety mam wyzej opisane szopy i nie wiem
co z tym poczac dalej.

Pytanie czy da sie cos z tym zrobic? Moze ktos z Was mial juz cos takiego i
wie jak sobie z tym poradzic?

Prosze pomozcie...

Pozdrawiam
Deli