Re: Problem z TEAC'iem W524E

Autor: N E T D O G (artur.jarosz_at_BEZTEGO.web.de)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 08:29:45 MET

"Peterphk" <peterphk_at_poczta.onet.pl> napisał(a) na pl.comp.pecet:

> jezeli cokolwiek bedzie nie tak z nagranymi danymi mozesz leciec
> do serwisu

Przepraszam, że się wtrącam, ale mam pytanie ile dopuszczalnych plędów
wykazac moze CD Quality Test z Program Nero. Otóż mój TEAC W540EK Przy
nagrywaniu Verbatimów DataLifePlus, Pokzauje jakieś płędy oznaczone
żółtym kolorem. Najczęśćiej w środkowej częśći płyty. Gdy nagrywam na
innych nośnikach błędy podczas testu nie występują albo jest ich
bardozo mało.

Pozdrawiam

--