Nagrywarka Liteon - weryfikacja danych

Autor: Maciek Jot (Guest_at_anonymous.com)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 23:46:50 MET

Witam,

Posiadam nagrywarkę Liteon 48125W. Ostatnio w Nero uaktywniłem opcję
weryfikacji kompilacji i raz na jakiś czas po nagraniu płyty pojawia się
komunikat, że weryfikacja się nie powiodła oraz lista plików które się
różnią. Niekiedy można je bez problemu uruchomić z tak nagranej płyty ale
nieraz nie uruchamiają się.
Co może być przyczyną kłopotów z weryfikacją i jak je można zlikwidować
(nagrywarka nagrywa płyty jednak nie można wierzyć w poprawność danych)?

Pozdrawiam,
Maciek Jot

PS. Zmieniłem firmware nagrywarki na najnowszy ale to nie pomogło - Nero też
jest w najnowszej wersji (system WXP SP1).