Re: Athlon czy Celeron - dla architekta ?

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 23:30:05 MET

..:: MaGuArD ::.. <maguard_at_op.pl> wrote:
> Nie, ostatnio przyznałem, iż możliwe jest złożenie stabilnego AMD, ale
> dodałem iż wtedy koszty nie są wcale tańsze od podobnego Pentium.

kazdy moze miec swoja arytmetyke, no coz

> Co do CAD to nie moja opinia, a jedynie stwierdzenie faktów. Gość chciał
> AMD to go dostał, a że ciągle były z nim problemy pod CADem to w końcu
> znudzony ciągłą wymianą podzespołów zdecydował się na Pentium'a.

i przy okazji ma szybszy internet. fajnie.

> Ten AMD poszedł do drugiego
> klienta do domu, i fakt chodzi stabilnie, da się grać, może i troszkę głośny
> z powodu wentylatorów, ale działa ok,

to ja wspolczuje tym klientom, ktorzy jakies odrzuty dostaja...

> tylko że ten drugi klient nie używa AutoCAD'a.i prawdopodobnie nie wie
> nawet co to jest. :)

... bo przeciez i tak autocada uzywac nie beda.

ech, najwyrazniej tzw. marka przyciemnia niektorym zalety (czy tez roznice)
w konstrukcji produktow konkurencji. zapewne szokiem dla Ciebie byloby
pojecie, w jaki sposob "oryginalne" PIV wykonuje instrukcje x86 ;)

shadow

btw swoja droga majac do wyboru superba lub passata, niespecjalnie
przejmowalbym sie znaczkiem vw