Re: kto sie zna na tym NTFSie ?

Autor: WoLF (wolf_at_warezarchive.org)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 23:02:23 MET

Użytkownik "Peterphk" <peterphk_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci
> do
>
> to nie wina NTFS'a tylko tego, ze dysk nie zdarzyl zapisac wszystkich
danych
> poczas ostatniego zamykania lub czegos podobnego ...

hm... tylko ta nagla niedostepnosć folderów objawila się podczas normalnej
pracy, po kilku godzinach, nagle

> jezeli juz zrobiles odzyskiwanie to niewiele zdzialasz ... program
odzyskal
> dane ktore uwazal za plik a w rzeczywistosci byly to fragmenty innych
plikow

specjalnego odzyskiwania jakimœ programem to ja nie robilem, no ale zgadza
się, scandisk przeskanowal, znalazl bledy plików i je "odzyskal" ...

dziwi mnie tylko to, ze ze NTFS uchodzacy za stosunkowo bezpieczny system
plikow taki numer mi wywinšł
zastanawiam sie taraz czy go kiedykolwiek uzywac jesli potrafi w ten sposób
"naprawić" skrzyzowane pliki

uzywalem wczesniej wiele lat FATa 16 i 32, i przez te lata taki cyrk mnie
nie spotkał

rozgoryczony

--
WoLF