Re: Dzwiek w plikach avi tworzonych za pomoca Adobe Premiere 6

Autor: Jerzy Wawrzyniak (Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 22:05:02 MET

Użytkownik "Jerzy Wawrzyniak" <Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl> napisał w
wiadomości news:3e004d34_at_news.vogel.pl...
> Mam problem następujący.
> W plikach avi tworzonych za pomocą Adobe Premiere 6 (montaż) nie mam
> dźwięku, pomimo że w plikach źródłowych jest poprawny. Pliki źródłowe są
> zarówno w avi jak i mpeg. Obraz video, który otrzymuję, jest zgodny z
moimi
> oczekiwaniami.
> Jakie ustawienia mogę mieć niewłaściwe.

Temat rozwiązał się niejako sam. Ponieważ nie potrafiłem znaleźć błędów
zainstalowałem Adobe Premiere ponownie.
Dziękuję Filipowi i Piotrowi za zainteresowanie tematem. Nieważne, że z
sugestiami nie trafili. Ważne, że próbowali pomóc.

--
Jerzy Wawrzyniak
Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl
GG 2860528