Re: pykające głośniki

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 21:32:05 MET

> mój problem, pewnie to pryszcz, ale mnie przerasta.
> Karta GF 2ti, reszta też nienajgorsza. Czy to wina głośników , bo
kosztowały
> 60zł.?

1. co ma wspolnego grafika z dzwiekiem???
2. nie podales najwazniejszego czyli karta muzyczna i plyta glowna
3. nie wiem tez jakie masz glosniki ... za 60zl cudow nie ma i nie bylo wiec
to tez moze byc przyczyna
4. co sie dzieje, gdzie i w jakich okolicznosciach (czy masz ustawiona
glosnosc na max w mikserze) ???