Re: Instalacja systemu... problen ;-(

Autor: debiliada_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 19 Dec 2002 - 18:52:22 MET

> Witam!

czesc;

> Może wina leży po stronie hardware? Mój (raczej mojego kolegi, który właśnie
> kupiliśmy na giełdzie) sprzęt to: ECS K7VZA, Duron 1GHz, 128MB (133),
> Samsung 20GB, TNTII M64 32MB, CTX x52...

a podzespoly przetestowane?

1) pamiec przetestowac; zapuscic cos na cala noc;
2) dysk przetestowac, czy nie ma bledow odczytu/zapisu;
3) tasmy do hdd sprawdzic, czy powtykane;
4) od biedy mozna zainstalowac os na innym kompie, zaghostowac, przeniesc na CD
i odghostowac na niedzialajacym komputerze;

powodzenia!