Re: stara plyta

Autor: debiliada_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 19 Dec 2002 - 18:17:06 MET

> Stary, na każdej normalnej płycie znajdują sie dwa gniazda PS/2: do myszki i
> klawikordu.

nie to ze bede marudzil, ale niektorzy tutaj sa wychowani w standardzie
wypowiadania sie fachowo;

konkretnie zamiast pisac "normalna plyta"; napisz "plyta w formacie ATX";

> Oczywiście sytuacja wygląda inaczej na nieco starszych płytach ale tego nie
> dotyczy ta wiadomość.

1) nie wiesz czy nie dotyczy;
2) wyglada tak samo - ps/2 od zawsze bylo lutowane do plyty;

> Taka sytuacja nie powina sie zdażyć, bo wcześniej ps/2 rozumiem, że działał.
> Spodziewam sie, że albo bardzo nidelikatnie potraktowałeś płytę przy
> demontażu/remontażu i brutalnie porty zostały wyrwane, albo urządzenie
> wczodzi z czymś w konflikty.

albo nie podpial zerowania do obudowy; tutaj nie mam pewnosci czy chodzi o
mase, czy o zerowanie, ale masa portu ps/2 moze sie stykac z obudowa; jesli na
obudowie jest napiecie, to ps/2 moze nie miec odniesienia do masy i nie dzialac;

> Najlepiej poodłaczaj wszystko co sie da, i puść gołego kompa, powinno pomóc.

konkretnie niech napisze co mu nie dziala;

niektore os-y /np. windows/ pokazuje liste zainstalowanych urzadzen; czasami
brak pokazywania przez windows portow systemowych, moze byc efektem blednej
identyfikacji chipsetu; takze rozwiazania szukaj niekoniecznie w poblizu portow;

pozdrawiam;
adas;

--
podolany_at_poczta.wp.pl