Re: nagrywanie audio

Autor: Doggie (NOSPAMdoggie_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 17:39:20 MET

> 1. Wieza ma laser. Laser dostosowany jest do pracy z ze "srebrnymi"
> plytkami. Na rozmaitych cudenkach wprowadzanych do pracy z CDR/CDRW
> on sie znac nie musi.

To jak wytlumaczysz ze dwie identyczne cd, nagrane w ten sam dzien, tym
samym programem i sprawdzone na tej samej wiezy (stary Panasonic) sa
zupelnie inne dla tej wiezy - TDK Ultra Reflex spowodowal wyswietlenie
komunikatu - NO DISC, a Dysan Audio spowodowal wyswietlenie sie komunikatu
Track 01 0:01... 0:02 itd. ????

> 2. Plytki "audio" sa jakosciowo gorsze, ale laser wiezy je lubi. Brak
> im m.i. powlok zabezpieczajacych.

Ale drozsze i ludzie na to ida - ale za to jak pisalem wyzej u mnie
zadzialalo...

> 3. Plytki "data" sa lepsze pod kazdym wzgledem, ale wymagaja sprzetu
> w miare wspolczesnego (naped CD/CDR/CDRW/DVD ew. wieza nie starsza
> niz ilestam lat).

Mowilem ze stara wieza - a jak koledze nie chcialo czytac to niech
sprobuje - co mu zalezy - to tylko 2 zl.

> 4. Predkosc nie ma znaczenia, bo plyty audio i tak odtwarzane sa zawsze
> tak samo (czyli te 8x nie dalyby sie odsluchac w nawet CDR gdyby bylo
> inaczej).

Oj ma znaczenie - znowu testy - ale to juz dawno temu - TDK Ultra Reflex -
nagrany na 24x nie zostal odczytany na Panasonicu (na boomboxie poszla) a
jak nagralem na 4x to jakos poszlo...

> 5. Jak wlozysz plytke z naniesiona informacja o mozliwosci nagrywania
> np. 2x, to bedziesz mial i taki wybor.

To chyba jasne....

    Pozdroofka
        Doggie