Re: OE: przy czytaniu z CD

Autor: bdk_lublin3 (lublin3_at_bdk.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 17:37:04 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> Prawdę mówiąc MemTestowi wierzę bardziej :)

Widzac co robi to chyba tez mu zaufam
Teraz jestem w trakcie testowania, 8 testow bez bledu i jeszcze trwa -
musialem wyjechac z domu jutro zobacze jak sie skonczy.
Chociaz pamieci wygladaja na zdrowe

> Czy próbowałeś postawić całkowicie czystą kopię systemu, bez
> instalowania jakichkolwiek narzędzi (czy nawet sterowników)
(..)
> oprogramowania obsługującego lub emulującego napędy CD-ROM.

O, i tu moze cos byc. Szczerze mowiac, moje "zeznania" czesciowo opieraja
sie na ty co mi przekazywala Zona. A z Zonami to wiadomo jak jest; niemniej
uzywam Nero DriveSpeed, aczkolwiek nie zawsze go uruchamialem.
No coz dzieki serdeczne za rade. Jeszcze popatrze, posprawdzam - zobacze.
System oczywiscie tez byl stawiany od nowa.

Dzieki Pozdr Bruni