Re: Dysk IBM po raz kolejny

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 16:35:38 MET

> Robiłem już wszystko co daje DFT. Dysk wydaje się byś w porządku, poza
> tymi bzrrrttt. Coś jakby pomachał sobie głowicą dla rozluźnienia ;)

zrob to jakims progsem do skanowania powierzchni np. NDD ...

poza tym jezeli oprocz takiego jakiegos dziwnego dzwieku nic sie nie dzieje
(ze zacina sie przy kopiowaniu itp) to narazie nie masz sie czym przejmowac
.... przypomnialo mi sie ze te IBM'y z serii DTLA wydalaly raz na jakis czas
taki dzwiek jakby z nich powietrze wychodzilo ... taki szum glosny ... a tak
poza tym to nic innego nie powinno byc ...