Re: Athlon czy Celeron - dla architekta ?

Autor: ..:: MaGuArD ::.. (maguard_at_op.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 16:20:53 MET

Użytkownik <wet_12_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> To raczej nie wina procesora, ale chipsetu. Poza VIA jest jeszcze SIS,
> NVIDIA. Choć dziwi takie zachowanie, bo w kilku pracowniach używa
> się AMD(XP) i jak na razie nie sprawiają większych problemów.
To cię oświecę. Pisałem już tu o tym (parę postów wyżej) i wyjaśnię
szczegółowo, zmienialiśmy płytę główna i podzespoły z 10 razy o to samo.
Mimo, iż według mnie (na moim poziomie umiejętności posługiwania się
AutoCADem) wszystko działało poprawnie, to po kilku dniach komputer do nas
wracał bo się okazywało, iż przy czymś tam wywalał oprogramowanie, albo się
zawieszał. W końcu gość dostał Pentium'a na którego włożyliśmy przeciętną
płytę i podzespoły które były włożone do Athlona za pierwszym razem. I co? I
jakoś problem znikł. Powtórzę jeszcze raz iż ten AMD poszedł do drugiego
klienta, który z AutoCAD'a nie korzysta i tam wszystko działa.
Pozdrawiam

--
  ______oOOo____00___oOOo___        Wszystko co powiesz