Re: sztuka skladania ;-(

Autor: Błażej Malczak (lyma_at_o2.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 14:01:33 MET

> Szczerze? Konfiguracja rowniez jest zaskakujaca :)))
>
> Hubert
> hubertg(at)poczta.onet.pl

Spoko juz wiem o co chodzi ;-)
a wiec moja zaszczytna plyta Shuttle AB52, moze dzialac tylko z grafika
ktorej napiecie wynosi 1,5 V. w sumie to nie wiem czy GeForce ma takie
zasilanie, bo nie moge nigdzie znalezc tego, ale Riva dziala i jest ok. moze
tylko grafa musi byc inna, ale to i tak dziwna sprawa.