Re: pomocy

Autor: Mariusz Popiołek (mariusz_at_popiolek.neostrada.pl.NOSPAM)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 13:49:32 MET

Użytkownik ".:: Wojtek ::." <baranek29_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> mialem na kompie 2 systemy win98 i winXP wywalilem 98 ale nadalprzy
starcie
> kompa pojawia mi sie meni z wyborem systemow :(
> Jak wywalic to meni

NTG ale spróbuj w pliku c:\boot.ini wywalić linię C:\ = "Microsoft Windows".
Może jeśli w menu będzie jedna pozycja to się nie wyświetli. A jeśli to nie
pomoże to ustaw timeout na 1 i menu nie będzie takie uciążliwe. Możesz też
spróbować we Właściwościach systemu->Zaawansowane->Uruchamianie i
odzyskiwanie odznaczyć opcję Wyświetl listę syst. oper. (tak jest w Win200,
w XP jest na pewno ta sama opcja, ale może być gdzie indziej)

--
Pozdrawiam
Mariusz Popiołek