Re: Jak to jest z LAPTOPAMI

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_notrix.net)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 13:17:30 MET

In article <atrvip$khj$1_at_news.tpi.pl>, Cleriic wrote:
> No i co z tego?
> Czy wy nigdy nic nie rozumiecie?
> Trzeba zawsze jak dzieciom tłumaczyć?

hmmm

> Przecież stacje robocze np. Della jakby z definicji
> radzą sobie z dużymi obciążeniami.

Komputery firmowe (te rzeczywiście firmowe) to kompleksowa obsługa. To
wymiana podzespołu na taki sam w odpowiednio krótkim czasie, a nie
wyprawianie cyrków aby odnalezć przez n-tygodni popsutą część. Te części
są w magazynach i czekają. Obciążenia mają tu naprawdę niewiele do
rzeczy. Mniejsza awaryność wynika właśnie m.in. z tego, że są to dobrane i
"spasowane" zestawy.

> A teraz rozumiesz dlaczego napisałem tak a nie inaczej?

Ja nie. Wyjaśnisz?

--
Marcin