Re: Jestem niezadowolony....

Autor: DarekN (ndeck_at_onet.poczta.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 12:25:42 MET

> a czym sie objawia ta zla praca?.

O tech objawach pisałem na grupie w dniu wczorajszym temat: "ATI R9000 PRO
czy może być lepiej ?"
Zacytuję
"
Mam od niedawna Mint powered by ATI 9000 PRO i jestem lekko zawiedziony w
3D. GeForce 2 Ti miał moim zdaniem lepszą płynność np. w NFS HP2.
Czy można jakoś przyspieszyć tą kartę - bios ?, sterowniki ?, overclock ?

Niestety - pomimo całego dnia walki z tematem, nie udało mi się uzyskać
zadowalających rezultatów. W 1024x768 i 16kol jest taki efekt, że jak się
pomału obracam samochodem w koło do tło jest dzielone na jakieś 3 części,
które za sobą nie nadążają i występują różnice nawet do 1cm na ekranie. Jak
zainstalowałem te Calyst 2.5 to nawet tekstury mu się mylą i rysuje mi skały
na drodze :().
Wspomnę jeszcze że komp mi się zaczął zawieszać, nawet na grze.
"