Re: Zawieszanie przełączników

Autor: Mariusz Popiołek (mariuszpopiolek_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 09:49:05 MET

Użytkownik "Jan Kowalski" <orbity_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy może mi ktoś wytłumaczyć czym spowodowane jest zawieszanie
przełączników
> klasy ubogiej ?

Na 99% kiepski zasilacz (pomoże wymiana na nowy), poszukaj w archiwum
pl.comp.networking, temat jest wałkowany dosyć często. Masz chyba pecha,
używam Planeta 8-portowego i przez 4 miesiące switch powiesił mi się raz
(już byłem skłonny podejrzewać, że wieszające się switche to legendy, ale w
końcu mnie też trafiło :( ), w czasie dużej wichury (ogólnie działy się
wtedy niezłe jaja w sieci energetycznej).

--
Pozdrawiam
Mariusz Popiołek