Re: Jestem niezadowolony....

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 09:38:16 MET

In article <atrs79$8ke$1_at_news.tpi.pl>, DarekN wrote:

> Łatwo żartować, jak się 0,5kzł nie utopiło.
> Naprawa gwarancyjna nie przejdzie bo mi wcisną, że tak ma być, albo że
> wszystko inne jest uszkodzone byle nie grafika :(((

Nie żartuję. Jeśli karta jest uszkodzona, to na podstawie gwarancji lub
rękojmi mają wymienić albo naprawić. Ale to, że się windowsy wieszają
częściej niż zwykle, albo jakaś gra nie działa jak powinna, to nie świadczy
jednoznacznie, że karta jest rzeczywiście uszkodzona, może być 1000 innych
powodów, praktycznie niemożliwych do wykrycia w warunkach
domowych/sklepowych. To z kolei stwarza nieograniczone pole do popisu dla
różnych nieuczciwych kramarzy, ale nie należy z góry zakładać, że dasz im
się wyrolować. To tylko handlarze, z reguły cwani, ale niezbyt rozgarnięci,
ani niespecjalnie zorientowani w tym, co sprzedają, zwykle dość łatwo
ustawia się ich po kątach, tylko nie można dać się spławić w pierwszej
minucie.

Paweł