Re: ATI R9000 PRO czy może być lepiej ?

Autor: DarekN (ndeck_at_onet.poczta.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 08:11:00 MET

> Tez mam problemy w tej grze od kad zainstalowalem drivery Calyst 2.5.
> Jak mialem 2.4 to bylo bardzo plynnie, moze wroc do poprzednich driverow.

Niestety - pomimo całego dnia walki z tematem, nie udało mi się uzyskać
zadowalających rezultatów. W 1024x768 i 16kol jest taki efekt, że jak się
pomału obracam samochodem w koło do tło jest dzielone na jakieś 3 części,
które za sobą nie nadążają i występują różnice nawet do 1cm na ekranie. Jak
zainstalowałem te Calyst 2.5 to nawet tekstury mu się mylą i rysuje mi skały
na drodze :().
Wspomnę jeszcze że komp mi się zaczął zawieszać, nawet na grze.

Czy można z powodu reklamować kartę?